blogg mästaren skriver igen

efter att ha varit inaktiv i två veckor eller ngt. illa. hahah men har inte så mkt att skriva. för ja håller allt för mej själv.

dricker öl nu iaf med amelie sofia och sofia . sofia alla heter sofia känner jag. haha iaf många födda 92. men men . sofie duger för mej de ja behöver inget a i mitt namn ja :D haha

ah också är folk sura på mej i vanlig ordning ja är en bad person tydligen.

idag hade ja velat träffa en viss person men de blev inte så och malin lova att ringa mej men de vägra hon tydligen vilken skit hon är.

ja har inte så mkt att skriva vi får se vart kvällen blir av är inte så sugen på att gå ut men gör de ändå för annars ångrar ja väll mej att ja bara ligger hemma och degar.

hej hej hej hej hej då

Kommentarer
Postat av: Mikkis

jag heter mikaela och jag gillar dig! :D

2008-12-06 @ 02:10:18
URL: http://mixy.blogg.se/
Postat av: jessica

JAG MED! tack för lånet!

2008-12-06 @ 15:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0