dan före dan.

eller vad äre man säger :P känns iaf inte som att de är julafton imorn har gått läskigt fort. Just nu sitter jag iaf hemma och har tråkigt.  och då blire att man skriver blogg. haha. Har sett twilight nu äntligen. såg den i förr går. usch va bra film. och robert är inge täligt heeeeeeet. fast de har ja ju tyckt ända sen ja såg reklamen. Jag tror nog inte bara det är jag som smälter av honom. Tror det finns endel tjejer och killar som drömmer om han ;) men i harry potter filmen är han inte ett dugg snygg, de som är underligt :O kan roller göra så att människor blir snyggare. är nog sant. Jag tyckte orlando blom var skit fin tills filmen troja kom ut, för att han hade så avtändande roll i den filmen. så de stämmer nog, att folk blir finare efter vilken roll dom får.  Fan va härligt att va en filmstjärna i usa, typ käna hur mkt som helst. och spela in massa mysiga kärleksfilmer med snygga mot spelare. det skulle inte vara helt fel. eller om de fanns människor som hade den personligheten som är med i filmer. typ som i filmen ps. I love you. killen som dör i den filmen. hans personlighet blir man jätte kär i . man bara tänker varför finns de ingen som han. ngn måste de ju finnas eller? ah kanske inte i grums då. inte ens i värmland tror ja. tråkiga folk.



haha gud va jag kommer igång med skrivandet när ja bara sitter och tänker. De bara flyger ut massa tankar som hamnar i min blogg. Robert pattinson kan inte bara accct utan han kan även sjunga som en gud. alltså när han sjunger låter han inte som 22. han låter mkt äldre. aja nog om han. sitter och lyssnar på en dret bra låt. med Muse,  supermassive black hole heter den. åååh va sköna dom är. ett tag lyssna jag bara på en låt med muse. plug in baby tror jag den hette. Men nu på sistonde har ja börjat lyssna på endel låtar med dom faktist. Jag kan erkänna endel låtar med dom är bara skit. och endel kan man lyssna på i flera månader utan att tröttna. ååh hardcore superstar släpper en ny skiva i juni. beg for it. Längtar som aseeeet. och så längtar ja efter festival sommar som de iaf ska bli för min del. och jag hoppas jocke berg och grabbarna gör en till sommarturne saknar dom . och vill se dom nununu! Jag har egentilgen inte så mkt mer att skriva. förutom att ja längtar efter nyårrrrrr. Detta året finns de för mkt roliga saker att göra så man vet inte riktigt  vart man ska va och fira in de nya året. blir antagligen i slottsbron. allt lika mysigt när de är fest där. alltid massa glada ansikten man känner igen. och jag vill egentligen börja fira nyår hos sara i säffle. men då blir de kanske lite svårt att ta sej till slottsbron sen. så jag får väll skippa de. tråkigt :(. Ja ska iaf gå ut och röka nu sen ska ja klä granen. som vanligt är ja och mamma för sent ute. men seriöst. granen vi fick i år är töligt liten :S vi som brukar få så fina. jaja . för väll klä den så den ser fin ut iaf :P haha.


föresten du är patetisk.....
hejpaa

Kommentarer
Postat av: till mej själv

alltså han ser sträv ut på den bilden sofie. kolla halsen ser ut som han stix

2009-01-06 @ 02:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0