GOD JUL!!

Märry christmas säger jag bara.  Jag har vekligen varit toltalt hyper idag. Eller ja iaf fram till att kalle anka började för då somnade jag som en stock. Jag hatar kalle anka så jävla tråkigt. haha.  Jag har inte fått ngt kul idag bara pengar och parfym osv sov men de är ju behövligt ändå. Och min kära bror kom inte och firade jul hos mormor med oss. För casper hans hund har skärt upp sin fot sena så andre måste stanna hos han hela tiden. Imorn ska ja till morfar på möran och sen ska ja tvätta illa är de. FÖRSTA GÅNGEN JAG TVÄTTAR SJÄLV I HELA MITT LIV :o mamma har ju fult upp ända tills nästa vecka. Börjar bli sjuk också ont i halsen som fan. Ja får inte va sjuk på nyår så är det bara.!



julen får fan folk att bli lite trevliga och lägga ner stridsyxan har jag märkt. Det är ju faktiskt lite bra. önskar bara ett en person som betyder jävligt mkt för mej fattar att den inte ska va sur längre. Hur länge kan man sura egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0