kan inte sova...

tänker på för mkt just nu.. allt bara snurrar runt i mitt huvud. Finns så mkt eller så många i min hjärna nu. Sånna man förlorat sånna man håller på att släppa in sånna man aldrig lyckades lära känna ens? allt detta på en så himla kort tid. Vissa saker som hänt dom senaste månaderna kan dom ha påverkat mitt liv på ngt sätt? Finns utan tvivel många saker jag ångrar att jag gjort. En sak är säker, ska aldrig mer låta ngn göra mej blind för vad som är rätt och fel mot mej sjävl och andra. Jag fattar inte hur det kunde kännas så rätt och nu.. ingenting. Jag tackar mej själv för att de inte känns ngt. Att de bara va en dum skit grej. Att man slår upp ögonen och ser vilka dom riktiga idioterna är. herre gud! familjen ska ju komma i första hand. Jag har på något konstigt sätt lyckats sätta dom längst ner på min lista av folk jag ska ställa upp för. Är det så himla svårt att gå på ett dop? är det så himla svårt att ringa när ngn fyller år? Jag vet inte vad jag hållit på med, men jag ångrar mej ngt så inni.. och folk som ställt upp för mej, fast dom egentligen inte borde göra de. Dom har verkligen ingen skuld till mej, så hjälper dom mej. och vad får dom tillbaka? hallå. jag förstår varför du är arg på mej. det finns ju dom personer jag inte förstår häller varför dom är sura på mej alls. ah om du läser det här så förstår du nog att jag syftar på dej. Jag tror faktist du läser det här.

Folk som känner mej tom dom som inte känner mej så väl. vet säkert att jag har svårt att kontrolera min ilska. eller ja har haft. men så är det inte längre konstigt nog. Har väll varit för mkt nu så jag inte ens orkar ta in ngt som ngn gör emot mej. även om jag borde bli upprörd för det. Jag orkar bara inte. Kalla mej vad ni vill. ni kommer inte få höra ngt tillbaka av mej. För jag lägger inte ner den lilla energi ja har kvar på att bråka med onödiga människor, som inte vet vad dom ens snackar om själva. Jag tror faktist jag blir mognare och mognare för varje dag.

jag funderar verkligen över en sak. om det verkligen är värt mödan? ibland känns det inte så. och ibland känns de som att ja skulle kunna chansa på det i eveigheter. Jag behöver höra bra saker. verkligen. åååh egentligen skulle jag bara vilja skriva ut alla mina tankar här med namn och detaljer osv. men då avslöjar jag massa personer. och så tror jag att min blogg blir väldigt intressant. för mitt liv är lite gran som en spännande inväcklad bok. Jag ska nog skriva en bok ngn gång. eller en film. fast jag stavar ju som en kratta och har noll tålamod. och det tar ju månader att skriva ngt sånt. och ja skulle nog vilja att det blev klart på en gång. och jag är sakpligt sugen på att måla också. har inte gjort det på länge. ända sen jag började 1an har jag varit " klassens konstnär" fram till 9an. självklart fick ja fina betyg i bild. men har nog inte målat seriöst sen jag gick ut 9an. det är illa. så jag blev faktist sugen på det nu.

nu har min blogg spårat ur igen. Det var egentligen meningen att jag skulle skriva om ngt helt annat. som jag började skriva om i början av det här inlägget för jag kom aldrig till min poäng där. men jag tappade alla mina bra grejer jag skulle skriva när ja börja tänka på massa strunt. så jag förtsätter skriva om det ngn annan dag, inom kort.



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0