snodd dator :O:O:O

fick panik idag när jag var i skolan, så satt ann och berättade att de hade börjat bli massa stölder på skolan  att mobiltelefoner och plånböcker och sånt va borta. och dom som inte har låt på sina skåp får skylla sej själv. SHIT, min mac book har legat i skåpet under natten och jag har inget lås. ja lugna ner mig själv, väntade tills lektionen va slut och kollade i mitt skåp... visst fan va datorn borta. fast jag var ju inte förvånad de hade hänt alla ngt när dom inte hade lås och även med kompinations lås. men jag va iaf lugn. även om ja den va värd 14000. jag vet inte varför. Jag gick till ann och sa att min dator var borta. så fråga hon om ja hade haft lås. nej . det var ju illa. Men så sa hon att carro hade fått in en dator som hon inte visste vems de va på sitt rum. carro är som en slags skolvärdinna eller vad man säger. har han om massa saker iaf. jag hoppades verkligen att de va min dator. men jag vågade inte riktigt bli glad. när vi skulle gå och fråga carro våga ja inte ens följa med för ja ville inte veta svaret. så malin och amelie gick dit. efter en stund kom malin och hämtade mej och hon såg helt alvarlig ut. så ja tänkte bara fan fan fan. när ja kom till carros rum stog amelie och skrattade. åh ja kände för att springa fram och pussa henne för hon gjorde mej så lättad. det var min dator. jag hade glömt den i teater salen i fredags. som tur va!! för annars hade jag inte haft ngn dator nu. blir lås med imorn så ja slipper va orolig igen.

ska ut och röka nu. tjaaa

Kommentarer
Postat av: jess

törligt hemskt! är det folk från skolan eller utanför som snor saker?!

2008-12-10 @ 22:17:41
Postat av: svaaar

har ingen aning antar de är folk utanför.

2008-12-11 @ 17:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0