solning och pulka

råka de bli idag. åkte inte till skolan idag vet inte varför men de gjorde ja inte. så slåg ja hemma och slappa ringde malin . så svara amelie. så skulle dom och sola på de nya drop in stället. som bara tar 10or, märkte man när man kom dit. och de va inte lätt att få tag i några tior i ngn affär i närheten kan ja säga. jag blev inte ett dugg brunare. kasst. fast ja har ju noll pigment kan bero på de. på bägen hitta amelie och malin en pulka. som dom så klart börja leka med. de sluta med att vi åkte ner för ica backen. och blev blöta och kalla som fan. fast lite kul va de. men är nog siste gången ja åker pulka iår iaf. för de va töligt jobbigt att gå upp för backen igen :D

jag kan säga att jag har gjort bort mej skapligt mkt.
och att ja stör mej otroligt mkt på en omogen person som aldrig verkar bli äldre än 11 i skallen.
aja nog om de.

ska dricka med malin och amelie imorn och anna. mysssssssssssssssssssss
häääääääääääääääääääääääääääääääj

Kommentarer
Postat av: jess

vad ska jag göra då? sitta hemma helt själver? :( tack sofyyyyyliten

2008-12-12 @ 16:04:57
Postat av: soffffffffffffffffffffffffffffffffffie

du ska ju de :D haha

2008-12-12 @ 17:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0