vinter kräksjukan

usch mår dåligt som aset började igår, vaknade mitt i natten och kände att ja behövde kräkas. usccch så de blev upp på toan och sen efter de va ja tvungen att springa var tionde minut.  fick sån där stress först och trodde det skulle bli samma som förra gången. när ja fick operara magen. För de va inprinsip samma symptom som sisst. Bara att ja mådde mkt värre. så vi ringde rådgivningen och dom sa att vi skulle avakta för att de kunde va vinter kräk sjukan. och jag antar att de va de för jag mår mkt bättre idag. Fast huvet spränger ju än. Ja skulle ju engentligen åkt till farmor igår och firat jul och pratat ut med syrran, och sen skulle ja ju träffa niklas. stackars mej som inte fick göra de nu. men de får väll bli ngn dag när jag är frisk. måste ligga hemma så ja blir frisk, tills nyyår . För det vill jag verkligen inte missa . Men med min otur lär de bli så. usch usch usch. men nu mår ja illa., så nu måste ja lägga mej i sängen. heeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0