<3

alltså när jag sitter hemma och har tråkigt så tänker jag mycket. och just nu föll min tanke på mina vänner.
ärligt talat. Jag tror ingen kan ha bättre än jag! jag verkligen älskar allihop! vad vore jag utan dom? usch tänk dom som inte är bra kompis mad amelie malin jessica, sandra :O vad skulle dom ta sig till. vänskap är hundra ggr bättre än kärlek för kärlek klarar man sig utan. iaf jag. men mina vänner kan ta åt sej och bli stolta för dom är så himla bra. älskar er!

+ att jag stör mig på massa jävla rykten! kan folk snacka om saker som är sant ist eller?

svartsjuka stör jag mig också grymt mkt på!

haha jag ska inte tänka mer nu ska ut och röka! häääääääjpa




Kommentarer
Postat av: jess

underbara lilla kotte! livet skulle vara så tråkigt utan din, min fis!

2008-11-17 @ 18:29:31
Postat av: Amelie

2008-11-17 @ 23:19:13
Postat av: Amelie

du är så himmla sööööööötttttt iiih älskar diiiiggigigii <3

2008-11-17 @ 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0