alltså!!!

Jag kunde inte sova inatt. somnade inte förens vid 4 halv 5 . och skulle upp 6. tror ni det gick? nej. så jag försov mej. så skulle jag ta bussen in till stan, så märkte jag att mitt busskort var borta! så jag missa ju den bussen också. och nu är de ingen ide att åka in. fan så skadad ja blir på sån här skit. Nu sitter jag hemma helt rastlös och vill att amelie ska sluta så vi kan träna. jag var så jäva inställd på skolan idag . så man blir helt besviken när det inte går för en.

på lördag ska jad få se johan palm. inte så nöjd jag är. eller beror väll på om han åker ut på fredag men det får han inte för då måste ja tyvärr döda ngn!

också vill jag bara säga förlåt för jag är så krånglig. ska inte göra om det mer. ha det bra. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0