jag vet inte?......

Vad jag håller på med. Känner mej helt tom.  jag tänker så jävla mkt när jag är ensam. sitter hemma och är förkyld som fan. Förstår inte hur man kan förlora så mkt på samma gång. Jag hatar att tänka. har lust att ta bort min hjärna nu. Om jag inte hade varit så förkyld som jag är skulle ja gå ut och gå, lyssna på musik. kanske gå in i skogen och skrika. vad som helst. Orka inte dansa idag häller, de skulle hjälpt mej att slippa tänka de med. jag tror att de finns ngn som vill att jag ska tänka igenom. eller det tror jag väll inte. men ngt måste de va för så här mkt kan inte hända på en och samma vecka.

och ingen branäs resa blir det häller. eftersom vi ska spela upp little women på samma dag som vi skulle åka. det är illa som fan. :( jag ville verkligen åka!  dritt dååååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0