jaha då har skolan börjat igen

ärligt jag känner inte för massa prov osv, usch va ja ligger efter. Jag sätter mig aldrig och läser på eller ngt sånt. ORKAR INTE!  lyssnar just nu på goo goo dolls <3 så underbara. tack martin för att ja fick iris för snart 4 år sen och för att jag aldrig tröttnar på ngn av deras låtar :)

jag känner att ja undanhåller våldigt mkt i min blogg, som typ vad jag gör på dagarna osv. men de är ju bäst så. Nu väntar jag på att micke ska sluta va dryg och skicka en länk till mig. såg föresten på låt den rätte komma in idag vilken besvikelse! hände inte ett skit på hela filmen. ärligt hur kan folk ha tyckt att den är bra?Till helgen ska jag iaf ut en sak som är säker. prata nyss med malin så henne blir de ut med.

hahaha jag orkar inte med vissa klipp på youtube. va fan ska ja göra med min fucking skjorta? HAHAA jisses vilken cooling. :D

jävlar va ja pladdrar på om onödiga saker , haha som inte ens rör ngn. en sak som jag börjar fundera på är varför ja lycks drömma om jocke berg varenda natt. det är lite läskigt. de är liksom inte första gången. Jag har ju släppt han kan ja inte få lite mysiga drömmar om gates ist. eller de spelar väll egentligen ingen roll, är ju mysigt att drömma om jocke också ;) jo föresten jag har fått ett nytt mål i livet också. haha :D jag ska bli vig. imon ett år ska jag ner i splitt. blir att offra säg lite för min del för jag är väldigt ovig! vi får väll se hur jag klarar mej med de.

ahhhhhh men kom hem nu så jag kan ringa orkar inte vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0