SÅ JÄVLA BÄÄÄRST!

Amelies utryck för ngt som suger. Men det stämmer verkligen idag. så jävla bärst! egetnligen menar hon väll färgen beige men de ser så fult och knepigt ut att skirva usch. jag är så sur just nu , allt går emot mej! bläääää! jag är trött som ett jävla as också men måste hålla mej vaken så ja kan sova ikväll. imorn ska ja till sjukhuset på möran så då försvinner såklart min enda sovmorgon! och på onsdag skulle ja egentligen pierca mej, och självklart så äre ju alltid krångel när man inte är 18. så man måste ta med sej morsan. så kunde hon på onsdag sa hon. och idag bara nej jag jobbar till sex dom kan väll ringa mej eller ngt. Det går ju säkert jätte bra inte. stränga som fan är dom! så de är bääärst! bärst bärst!

till helgen ska ja ut och resa med amelie och (malin) man vet aldrig med henne.

ååååååååååh ärligt hahah min bror är så jävla rolig sitter helt dret full.  " jag ska hema och göra soppa, änglamärkt soppa, med en gloria över" ojoj oj de lät så kul när han sa de!

ska föresten till branäs 15 januari ska bli skapligt gött. 12 manna stuga med 2 badrum bastu osv !! gyyy så gytt. tack robin för att du bjöd med mej! mig mig mig ! kom på mej själv nu. har nog skrivit mej genom hela de här inlägget. kan jag lära mej att skriva mig!!!

skulle egentligen med amelie och micke på bio idag men är sleten. också skulle jag ner till robin och spela in lite låtar som jag ska skriva text till. men de orkade jag ju inte häller. tror robin blir trött på mig snart och skriker eller ngt. alltså jag får ta och stoppa upp fringret ibaken och göra ngt! ärligt jag är så lat så ja mår dåligt av att va mej själv!

längtar efter fredag iaf. häääääääj


Kommentarer
Postat av: jessica

haha era busar, vill åka iväg från mig :-( SNYYYFT! bilden på frank skickade han till mig, han hade gjort den i photoshop bara för min skull <3

2008-11-10 @ 23:17:32
Postat av: jess

haha jodu! du är bara avis

2008-11-11 @ 01:05:34
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0