skol trött

kan man lungt säga att jag är. När jag är i skolan är jag bara sur helatiden . Ligger efter som fan. kan det bero på de? har ingen aning ja. känner att ja vill hoppa av ibland faktist. Är ganska svartsjuk på min kusin som antaglien ska flytta till falkenberg och gå skola där. fatta va gött att bara komma iväg. ångrar att inte jag kom på ngt sånt. är väll för feg antar jag .
ska jag plugga idag? det behövs iaf men inte nu iaf jag har noll ork till de.

alltså jag har panik för massa grejer just nu ja. verkligen. allt bara kör i hop sej. ska lätt bli dricka i helgen så ja slipper tänka så himla mkt. för stressen ligger. ÅÅÅÅÅÅÅH. panik. igår fick ja reda på massa saker som jag verkligen inte blev glad av att höra. fy fan.  de skulle va så gött att skriva hela historian här så folk kunde sitta och tycka synd om mig. haha usch. jag orkar aldrig lägga energi och skriva massa skit om folk ja ogillar här, så det låter jag också bli. men har god lust att skvallra om lite saker till en viss person. men skulle bara bli skit med de också. POSITIV är jag inte.

Kommentarer
Postat av: Mikkis

????? :O

2008-11-19 @ 17:06:39
URL: http://mixy.blogg.se/
Postat av: jessica

falkenberg?! vad finns där?

2008-11-19 @ 17:18:12
Postat av: jess

fasen vad kul! men skule du vilja bli det?

förresten, vem grinar du till dig på nu? :D

2008-11-19 @ 20:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0