jessica kolla vad ofta jag skriver :)

sitter hemma har nyss vaknat , har drömt om jocke berg inatt :D haha och om att sandra johansson tvinga med mej till hennes ridskola så var ja verkligen tvungen att rida. Jag protesterade hela tiden och i drömmen va allt så svårt jag var helt okunnig. Jag hade inga riktiga rid kläder eller ngnting ! och iaf dom skulle hoppa typ jätte höga hinder. och jag kände bara , ALDRIG I LIVET.  usch men som tur va kom jocke berg och räddade mej. för helt plötsligt satt alla ner  på massa bänkar medans hardcore superstar stog på scen och spelade wild boys.  tyckte bara de va en lustig dröm så.

jag tycker amelie kan vakna snart försöker sitta här och göra väsen så att hon ska vakna till men nej då de går inte !

idag vill ja ut. eller imorn ja vet inte :D jag vill ut iaf . hör av er om ni har några förslag på va jag ska ta mej till idag! hejdå


Kommentarer
Postat av: j

jag ser :D hihi jocke the herooo

2008-10-24 @ 15:24:31
Postat av: Anonym

ge mig ditt lösen då, så fixar jag snart :)

2008-10-24 @ 18:46:08
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: Sandra

SÖT DU ÄR! :-D

2008-10-27 @ 12:17:01
URL: http://metrobloggen.se/sandramaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0