lov nu då

jag var i skolan igår skönt att träffa alla igen . efter skolan gick jag och malin och handlade lite kläder ! de behövdes kände jag. skulle egentligen varit i skolan idag med men min mage va mysko igår så de blev sjukhuset ist för skolan. så dom fick kolla på min mage. men va tydligen inge fel. och imorn har vi ingen skola så nu har ja lov. haha . härregud känner att ja måste plugga. USCH USCH ÚSCH.

nu sitter jag hemma och städar rummet lite när då och då jobbigt som zlatan. är skit sugen på att dansa men de får jag ju inte än. så de blir åka till åmål och glo ist !!! shit, va efter jag kommer va nästa gång ja ska dansa, har ju missat tre ggr nu. kommer skämmas att stå där och inte kunna att skit. men men smällen man får ta.

egentligen har ja mer lust att hitta på ngt med malin eller jessica , amelie eller ngn. men men. får se hur de blir med de.

och va blire i helgen då? ja måste ut och ha kul iaf en sak som är säker!

mm ja hejdå

Kommentarer
Postat av: Hummel

Jag vill också hitta på nått kul, hör av dig =D

2008-10-23 @ 15:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0