mmmm

helgen har varit bra. Även om ja spydde hela lördag morgon. men annars har den varit bra. träffa alla min tjejer på lördagen. och kyrk och micki såklart . Fast alla va jätte fulla och ja va nykter höhö. kanske inte är så bra att dricka efter en operation tänkte jag.  usch va ja känner att ja älskar mina vänner dom bästa som finns! ingen av dom skulle svika mej på ett hårt sätt. liksom största grejen dom skulle kunna göra mot mej är typ att glömma ringa mej :D älskar dom verkligen. va kul att träffa sandra med va så himla länge sen . usch vill börja träffa henne mer!

hahah va bara tvungen att säga att på vägen till folketshus såg vi en unge som sprang så jävla kul hahahah!

söndag gick ja ner och mötte jessica malin och amelie. så vi satt och tjata och hade trevligt. de va mysigt som fan. sen på kvällen blev de film och mys. på morgonen skulle jag ta ut mina stygn , eller ja de va mer som om ngn hade häftat ihop min mage med en häftapparat. och det var ju ganska sant. inte precis en häftapparat men ändå. fasiken så ont de gjorde iaf måsta jag säga. kom ju en och en annan tår stakkars mej.

imorn blire nog skolan va länge sen ja va där nu och saknar faktist allihop! mkt mkt mkt

( jag har ett problem som ja inte vet vad ja ska göra åt är som en klump i magen fan!! )

Kommentarer
Postat av: jessica

söt du är gumman!

2008-10-21 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0