SYNYSTER GATES

får panik på han!! har aldrig sett ngn finare människa i mitt liv!  usch va fin han är ge mej ge mej ge mej.!
ärligt frank och jocke kan hoppa in i väggen! IIIIIIIIH JAG ÄR KÄR!



Igår myste jag mest hela dagen. sen på kvällen skulle amelie sova hos mej så jag fick gå och möta henne :D
usch vilket här de va på oss hahaha :D men ja va redan upp psykad som jag va!! så blire inte bättre av att hon kommer.
"du rör inte skorpan ditt vidunder du rör den inte" hahahaha ja dör.  har drömt jävligt konstiga drömmar inatt med kan jag
säga . usch. amelie ligger och sover än hon som en kopp. idag ska vi va med jessykaka gott att se henne igen.


finast i världen


och ett tack till jessica som gjorde min blogg mkt finare så folk har ngt att kolla på när dom går in och läser.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hör av dig någon dag sofisen! längesen vi sågs :O

2008-10-28 @ 11:58:48
URL: http://metrobloggen.se/sandramaria
Postat av: sofie

ah de kan ja göra :)

2008-10-28 @ 13:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0