va blire till helgen?

Jag sitter hemma och har dö tråkigt just nu. Hoppas ja får träffa mina töser sen när dom är klar solade och tränade. Jag är lite svartsjuk. För jag kan varken sola eller träna pga min mage! otroligt jobbigt. För nu är jag blekare än papper känner jag.

MEN va blire till helgen ärligt? Jag vet att ja ska dricka med dom bästa. Men har inte bestämt oss för vart än. Skulle inte va helt fel med en stor fest med massa sköna typer som förra året. Men men de spörs väll. Är väll bara att kolla efter vart resten ska. Jag måste isf träffa daniel! annars får jag panik. haha. supa loss med kyrk är inte ofta man gör längre.

Min katt sitter och psykar mig töligt jobbigt. ! hon vägrar sluta kolla! ska ner till emmelie en sväng sen när hon kommer hem från stan. och imorn ska jag till stan med Jessica. Ska bli mysigt. Jag måste lära mej skriva mig/dig. Jag skriver alltid mej/dej, och det är mkt fulare tycker jag. + att jag får fel på svenskan så fort jag skriver så. men men, nu ska ja fixa lite här hemma .

hääääääääääääj


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha! Din katt är så jäkla aggressiv :D

2008-10-28 @ 17:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0