idag imorgon

jag väntar på att robin ska ringa mig, sen ska jag sola med eller vän, blir yellow sun om ingen följer med, vågar inte  sola på järpegatan själv för de är nere i källaren och de är väldigt läskigt tycker jag, jag får panik när jag går genom den där långa mörka gången usch!! undrar vad jag ska göra ikväll också. de spörs!

imogon ska jag kolla på oscar och deras speling med malin berntzén , sen ska vi till malin och festa gärnet, iaf jag och malin får se om dom andra hänger på hoppas det! jag får väll åka till stan rätt tidigt imorn men de gör inte ngt, går inga bra bussar annars, yee yee.

läste lite bloggar idag typ några som går i klassens. vissa personer förstår man sig inte på!! orka.
aja


där har vi malin föresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0