Jag skulle göra vad som helst!

jag är så förvirrad jag vet inte vad jag ska göra? jag vet ju vad jag vill men jag vet inte va jag håller på med. Jag måste ta itu med en svår sak också fan. Hur kan jag känna så mycket behov jag förstår inte. de känns som att hela mitt förflutna bara rinner iväg . som om jag inte haft känslor för ngn av dom jag någonsin haft det för.  känns som att jag har svårt att andas när jag tänker på de, och mitt hjärta går i hundra. förstår inte hur det kan bli så.



igår kollade jag på oscar master och dom när dom hade spelning så jävla dret bra, dom lär bli ngt. som master sa de är ingen fråga om att ,de är en fråga om när. Sen drog jag malin och johanna hem till malin och började dricka sen droppade de in massa folk, ibörjan var det stelt som fan sen blev det hur soft som helst. alla kom "typ" överens med alla.
när alla hade gått sin väg vare bara jag malin nils och oscar kvar. sen droppa bella in med massa stockholmare hon hittat på krogen, så satt man och tjata de med dom ett tag, trevligt de också. sen drog alla dom så vare bara vi kvar igen och bella. vid det här laget hållde jag på att bli jävligt trött.  efter ett tag drog även nils och oscar helt tråkiga. så tänkte jag nu blir de fan sova. men inte då , då skulle bella dra med oss till några killar på hamarö och bada "jakutsi har ingen aning om hur de stavad" så då kom jacob och hans kill kompis och hämtade oss. JÄVLAR VILKET FINT HUS! jag orkade dock inte bada så jag la mig i jacobs säng och sov. bella och han låg och snacka med mig ett tag sen somnade allihop, så körde dom hem oss vi halv 8 på möran vid det laget var jag så trött så jag trodde jag skulle dö.
jaja nu ska ja gå och röka har massa tankar som hoppar runt i huvet på mig!


............. FAN

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHAHA :D jakutsi :D hahahhahaha jakutsi

2009-02-12 @ 23:46:23
Postat av: SOFYTHEKING

HHAHAHAH MEN HUR FAN STAVAS DE :d

2009-02-14 @ 01:19:10
Postat av: malin

jacuzzi :D hahahahahaha

2009-02-14 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0