sex beroende?

Alltså jag sitter och funderar på folk som är sex beroende. Hur blir man de? Om man har sex för ofta? eller för sällan? Har ingen aning faktiskt. Men alla som har haft ett långt förhållande med massor av sex vet att, de inte är så kul när det tar slut. Dels för att man saknar killen/tjejen man varit med. och dels för att man saknar sexet. Men i mitt fall så har jag varit utan sex väldigt länge och då slutar man nästan tänka på de. Men det finns vissa som är utan de i flera och är frustreade. Men det är nog bara för att man känner sig tvungen att göra det ibland. Jag hör ofta repliker från mina vänner.  " i helgen ska jag ha sex va jävligt längesen nu" man dör väll inte utan sex eller? det kan säkert kännas så. eller ja de har de väll gjort för mig också men. Det är ju inte samma sak som att inte röka på länge. Har hört från vissa som slutat röka och inte gjort de på 20 år och dom säger. " tiden kan gå men jag är alltid röksugen" Då tar man sig en tankeställare , hur fan ska man klara att sluta röka. Alltså anledningen till att jag skriver om just de här ämnet är för att jag har glott på massa one tree hill avsnitt och där finns det en tjej som har haft skit mkt sex och nu bestämt sig för att vara utan det till hon gifter sig. Men frågan är slutar man bli sugen på sex, eller är de precis som med cigaretter? Vet inte varför jag undrar det egentligen haha.

idag har jag iaf varit hos mormor och ätit kycklingsallad skit god. min kusin fyllde 19 idag grattis till dig. haha usch va vi härjade förut, jag blir så otroligt barnslig när jag umgås med mina kusiner. men jävligt skojj är det iaf. till helgen ska jag festa med malin berntsen ska bli riktigt mysig. amelie är ju en dissare!! fy på henne. men nu orkar jag inte skriva mer. hare

Kommentarer
Postat av: sandrooo

haha söt du är xD

är du inte lite sexberoende? :D

2009-02-19 @ 17:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0