tränat som en galning idag!

Dagen började med att jag försov mig skräll kom bara 10 min sent till skolan men ändå. Då hade vi dans, ska sätta upp en musikal 42 street heter den va? Massa glim glam fjädrar och glitter blir de. Har tyvärr en väldigt liten roll eftersom det blev dragning om vem man fick bli. För skulle jag spela en rik gubbe , lite större roll men ändå inte typ 7 repliker eller ngt och då kände jag att jag häldre kunnde spela en person med inegn replik, haha an ballettjej alltså men jag får iaf dansa. Det kan ju liksom inte en fet rik gubbe göra haha.

efter dansen hade vi historia somnade va helt sluuuuut. Åkte sen till karolinen och hade bodypump jävligt jobbigt mina ben blev som gele, tillbaka till skolan och dans igen, tror ni jag var död när jag kom hem? :O

imorn ska jag sola härregud jag känner mig som snövit .

Det blir väll antagligen flytt för mig och amelie snart, upp till orrby men alltså jag är jävligt trött på grums skulle nästan hälldre flytta till karlstad. Jag umgås ju typ inte med ngn i grums längre känns de isf som :O vet inte varför.

nu började min mobil låta sånna där störningar som blir för datorn. trodde jag skulle få ett sms , men de fck jag inte blev lite besviken :O faktiskt. den håller på än. !! haha men tyvärr har jag inga vänner känns de som haha.



har köpt ett flummband!! i like it aloooot!! hippie hippie hippie

birgitta ska sy en kjol åt mig ska bli kul att ha ett klädesplagg som ingen annan har ska bara välja typ. funderar på ngt flummigt blommigt lite så där haha. jaja vi får så hur de blir tror jag vill att den ska va gul i grunden iaf!

bläääääääääp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0