18 års fest

jo det var jag på igår. i säffle ute på näse va riktigt mysigt, sandra fyllde 18 och maja fyller inom kort så vi passa på och fira henne också.  Började med att man kom till bygdegården som dom hade hyrt och knäckte en cider prata med folk mm. sen fick vi middag ( dom hade dukat jätte fint på massa långbord) tacos blev de. eller nachos . ah de va iaf gott. efter de så vare fortsätta dricka och efterrätt men de åt jag inget. dom som hade bakat så fina kladdkakor .sen blev de skuva undan borden och dans, så jävla kul att festa med folk som liksom är där för att ha kul och dansa och inte är där för att bråka. blev lite buggande osv riktigt kul johan dansade som en kung så de va bara att följa med liksom haha. amelie hade glömt att fixa dricka innan men de blev att en gratis fylla för henne jävla alkis haha. 

nu gör jag radbyte AMELIE SÅ DU ORKAR LÄSA MIN BLOGG.
de va lite små tråkigt att man inte kände så många igår kände väll runt 10 sycken  max innan. Lärde känna 3 nya personer, snacka väll med fler men ingen man kommer hälsa på om man ser dom i nyktert tillstånd.  Linus , hillevis kille skit trevlig. emma , linas kompis också jätte trevlig hon blev lite arg och så när vi prata seriöst så nämnde vi gamla förhållanden och ni kan ju nästan gissa vem av min förhållanden hon blev sur över. Man blir ju sur när man tänker på de tom.  sen så träffa jag en liten söt tjej i min längd jennifer hette hon , hon hoppas jag att se mkt mer av.
hmm sen kanske ni undrar om de fanns ngn snygg kille där. Jo jag hitta en bejb där. men när halva kvällen gått insåg jag att han nog inte va så snygg ändå haha :D illa. tur att man inte tog kontakt. kontigt de där folk brukar ju bli snyggare när man är full. jo jag blev jävligt full märkte jag när ja satte mej på en stol i ett hörn helt själv , jag kände antingen kommer jag spy eller somna, så jag reste mej upp och börja dansa som fan. sen gick spy känslan bort.

har inte så mkt mer att skriva , ska ringa till charlie nu och se om han har tid att prata.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0