bang me like you bang your guitar

usch jag sitter hemma och har piss tråkigt , känner mej blek som en snöboll också så imorn blire sola!! egentligen vill jag sola på järpegatan de är bäst där. men jobbigt att ta sej dit och hem men tror ja solar där anyway .
I skolan ska vi spela in en låt och spela ett instrument till som vi ska lära oss. oj oj oj. jag är verkligen kass.
Men jag valde gitarr för de å så sexigt . valde en enkelt låt med endast 4 accord så de ska väll gå vägen hoppas jag. Gnuttis får hjälpa mej lite. Jessica så du vet så ska ja sjunga angels wings bara för att vara snäll mot dej :)
nej men skulle egentligen ta machbox 20 - unwell. men accorden va för svåra. så blev angels wings ist.
Min lilla smula malin valde en jätte fin låt att sjunga riktigt svartsjuk blev jag lät grymt med gitarr och hennes röst!

secondhand senerade - fall for you



väldigt fin låt. btw de är den här låten malin ska sjunga som jag pratade om.
men nu ska ja ringa charlie. hejdå

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh vad roligt :D måste få höra resultatet sen ;-)

2009-01-27 @ 15:09:56
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0