dead and gone

jag lyssnar på den låten just nu, den får mig att tänka på en viss person .  okej jag gillar inte timberlake men den här låten allstå åååååh. det är ju synd att de är som de är men alltså jag orkar inte vänta längre de är liksom ingen större ide.

hmm jo jag har haft en rätt intressant dag hititls tänker inte nämna de här öppet och så.
kan bara säga att de är en töntig sak som handlar om att fattiga folk, vill ha pengar!!
20 tusen pffft haha JAJA. haha 4 blev det ist hoppas det duger. nu kan du ju iaf köpa dej nget fint haha.



TULA DEN FULA

Min katt tula har fått fnatt idag är så himla störande, de började med att jag kom hem så stog hon och skrek som en galning , och inte kom hon in förtare för de. Jag gick in i duschen så står hon utan för dörren och skrapar  och skriker under den halvtimmen jag stog i duschen. så när jag var klar släppte jag in henne på toan, och hon ville liksom inget speciellt hon ville bara va i samma rum som mej. haha. och nu står hon vi min garderob och skrapar och kämpar som en dåre för att komma in, jag fattar inte vad hon håller på med idag. äre ett rop på att får uppmärksamhet eller?
man kan ju undra.

idag ska ja dricka för första gången på jätte länge, imorn med :D ooojaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför så hemlighetsfull i alla inlägg? Stor idé......

2009-01-23 @ 18:18:19
Postat av: svar

för att jag vill inte prata högt om personer jag känner om det inte är okej

2009-01-23 @ 19:38:57
Postat av: svar

för att jag vill inte prata högt om personer jag känner om det inte är okej

2009-01-23 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0