i'm in love with an angel

kan man kanske säga, criss angel skulle inte va fel att ha brevid sig i en säng och krama på , myyyyys.



sitter hemma och slappar är väll det söndagar är till för, men jag hade faktiskt inte haft ngt emot av att göra ngt idag, har haft världens slappaste helg!  nothing to do. Jag kan ju trösta mig själv med att jag har 3 helger framöver redan planerade. och det ska bli så jävla bra känner jag.  jag längtar kan det bli helg nu :O
nu sitter jag och lyssnar på en skit bra låt matchbox 20 - long day <333
mamma är iväg och hyr en film, får se om de blir ngn bra jag litar på henne nu att den blir bra.


det kanske årdnar säg hoppas hoppas hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0