nöjd.

Jessica jag blev väldigt nöjd över min blogg,men de fula var att ja trodde jag var en hardcore superstar :D hahaha.

nej nu ska ja skriva lite i min lille blogg. Gud klockan är 5 på möran jag gick och la mej igår så fort jag kom hem. Jag är inte klok så låg jag och sov ända tills nu.  Drömde en jätte störande dröm som jag inte tänker berätta tur som fan att den inte va sann.
Jag är jätte nervös för i skolan håller vi på med ett little women projekt och vi ska spela upp våran egentolkning på den musikalen. och ja känner att igen i klassen kan va dom ska göra jag får panik. vi har liksom premiär imorgon.!!! fan va nervös jag blev nu. imorgon, imorgon, imorgon. det ryser i mej när jag en tänker på det.
Just det igår fick jag ett brev och där i stod dom gladaste beked jag kunde ha fått just nu. Nej nu överderv jag men de va jävligt gött. Eller jo fan de va verkligen en lättnad i mitt bröst.

tänkte skriva lite vad jag har gjort i helgen. i fredags gjorde ja verkligen ingenting. Jag satt hemma med min mamma och hon pratade bara om "HAN"  hennes löööv. som hon skulle på dejt med dagen efter. sen gick jag ner till min kusin som var jätte full. så det blev tråkigt efter en stund. så då gick jag hem och glodde på O T H.
Lördag satt jag hemma och lyssnade musik och drack några groggar för mej själv. sen skulle jag egentligen till säffle men de blev inte så. då åkte jag till vålberg och umgicks med t och h. det var mysig va länge sen jag träffade dom. Men jag var helt konstig den dagen va helt snurrig och skakis :S värsta knepigt, det var typ som att de blixtrade i mitt huvud när jag var hemma och sen började det. jag fick massa hat sms på lördagen som jag inte blev så glad över. så du kan ju inte sitta och förvänta dej att det tar ett fingerknäpp så förlåter jag dej.
fick reda på att en person har skaffat flickvän nu också. roligt för han men han blir så jävla dum i huvet så fort han har det så jag är faktist inte glad över det. tyvärr.

jag längtar efter en speciell

Kommentarer
Postat av: jessica

du tror inte att du är hardcore ;D DU ÄR DET! GERRRR

2009-01-15 @ 20:52:25
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0