nu har jag inte skrivit på länge igen.

sitter hemma nu och har jätte tråkigt lyssnar på anna ternheim - shoreline. Får väll tacka karl-petter från bonde söker fur att ja hittade den låten . Var hos frisören idag och satte i mitt löshår, så läste jag i en tidning medans jag väntade och där var de en intervju med karl - petter, och då sa han att han skulle spela den låten om han hade med en dejt hem. Och jag gillar ju den låten när broder daniel gör den så då tänkte jag att den nog var bra. och visst var den de. riktigt mysig.

kanske ska ska skriva vad jag hållt på med under tiden jag inte skrivit. Jag har iaf firat nyår genom att festa festa festa orkar inte skriva om de, ahaha, va iaf i slottsbron . och under helgen kan jag nästan säga att jag inte gjort ett skit. Ifredags skulle jag egentligen till säffle men så blev det inte. så jag åkte upp till sofie och satt där med joel robin amelie malin sofie och emma. Det var faktist mysigt att sitta där och dricka skumpa :) vill få lite mer sånna infall. sen åkte vi ut till värmskog fråga mej inte varför robin skulle promt ut i en 5 min va vi där sen åkte vi hem , så gick jag av vi tågstation och mötte niklas så gick vi hem till mej, amelie hade åkt i för väg. turen va väll de för niklas somnade med en gång torr som han är. låg och stöna i sömnen gjorde han också. Jag och amelie härjade vidare medans han sov. haha och amelie fick ett ganska obehagligt sms :D " vi ses snart aldeles snart" haha fin. lördag gjorde jag ingenting!! as tråkigt söndag samma där. hatar att de ska va så tråkigt jäääääääääääääääääääääääämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0