you dont know what love is

nej det vet du inte. Finns inte många som vet de, vad jag har märkt. nog om det.
Nu är vi i klassen nästan klara med vårt little women projekt. Nu har vi spelat upp för skolan och våra nära och kära, nu är det bara en skola i kil kvar. gött att ha de gjort iaf. Har gått skit bra för alla, mej med .

jag har väll inte så mkt att berätta egentilgen. eller jo jag och amelie har en jätte nyhet som vi inte vill gå ut med för ens allting är säkert , men jag hoppas hoppas hoppas.
har tränat med mamma idag, alltså jag satt och kolla hur hon stog och kämpa med alla vikter och hantlar så kände jag, usch va fet och lat jag är, så det blev att sätta på sej tränings kläder och vara med. så nu känner jag mej som spagetti i armarna gyyyyd.
undrar vad det blir idag är töligt sugen på att dricka faktiskt, men de finns aldrig ngn som hakar på längre. eller ja, igår vare ju jag som bangade, eftersom jag var så jävla trött.
märkte i morse att andra avenyn har börjat igen. det kändes bra så de finns lite mer att kolla på , på tvn efter att disney channel försvan för mej för några dagar sen helt spårlöst.
det kändes jävligt tråkigt. inge mer hannah montana eller cach och cody eller hur dom nu stavas. jätte illa är de.
den här veckan är verkligen blandad. så fort man får en bra nyhet så kommer det en dålig också.
men jag längtar efter ett speciellt datum i februari om johanna skulle läsa min blogg skulle hon fatta vilken dag jag menade :D haha



nästa helg ska jag till säffle och fira min lilla korvi , ska bli hur mysigt som helst.
men men nu ska jag äta mat , hääääääjjpa




Kommentarer
Postat av: jessica

Sv: jo du det vore! fast då måste man ju anstränga sig så jävla mycket :O inte alla som lyckas, kanske ska göra det till en hobby ;-)

2009-01-17 @ 19:00:52
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0