musik

Får fram mina känslor
Den får mig att känna mig levande, det väcker dom känslorna jag har inom mig.
Ibland när jag är på fest och det kommer en bra låt som jag antingen hört eller kanske aldrig hört förut
Kan jag bara sätta mig ner och stänga av allt skrik och tjat runt om mig och fastna i musiken.
Kan kolla på alla runt om mig och inte höra vad dom säger och kanske tom se dom som att dom vore
en musikvideo som jag kollar på. Detta händer även när jag är hemma sitter i bussen eller är ute och går
Vart jag än lyssnar på musik, jag liksom bara hamnar i trans. 
Endel vuxna har ju växt ifrån musiken som dom nu kallar det. 
Men jag känner att det kommer inte hända mig för musiken styr mitt liv,
mina val och mina känslor. Helt underbart är det.
Så jag är jävligt glad att någon uppfann musiken 
för jag vet inte om jag skulle kunna styra mitt liv själv faktikst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0