Något fel på mig?

Jag börjar fundera på om det är ngt fel på mig, Jag blir kär för lätt i folk jag inte ens känner , och kämpar tills jag får dom, men sen när jag väll har dom on the hook blir jag genast fundersam och letar alla fel man kan hitta på killen att han tex skrattar fult har hår under armarna , dålig humor osv osv tröttnar helt enkelt rätt, men när jag väl hittar ngn jag inte kan se ett enda fel på ifrån början så ..... eller nej vet inte vad jag skulle komma tilll. Men jag blir kär för lätt och så är fallet nu allt jag kan tänka på är han han han han han hit dit tjat tjat tjat. Vill ni veta hur mycket min mobil låter med sms från han   ....................... får dock svar jämt när jag skriver men ändå. Och när jag säger att jag kommer ner och hälsar på nästa vecka, får man svar som typ Visst absolut. Men finns liksom ingen antusiasm i det så jag kanske ska sluta kämpa eller åka ner ngn mer gång, för senast kan jag säga att det va så bra att mina läppar inte kunde sluta le. Och när jag skulle åka ville jag bara ligga kvar och hålla om han. ååååååh fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0