sjuk

 ska jag äntligen sova, har känt mig febrig i några timmar nu och velat hem. Men min lathet och Amelie har dygat ut på det. Nu är jag iaf äntligen hemma imorgon ska jag enbart bli ompysslad av andra! Bla mamma och sen kanske steffie om jag åker dit, dock är inte steffie så snäll som hon va när hon va yngre då jag kunde utnyttja henne som jag ville. Haha. Näj men har varit en helt ok kväll ändå, Har varit hos lövgren med micki,henka,ojja,mulle o lövgren. Sen drog vi bort till Manna och va där ett tag, där ja mötte amelie och lite folk, Jaojao blev bara några öl för mig, sen orkade jag inte, kände att jag borde stannat hemma som jag tänkte från början, för nu har jag det bekräftat iaf att jag är sjuk. Usch.

Just ja en sak till, måste skratta lite, märker inte personen själv att den är pinsam? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0